Impressió 3D

L’alumnat de 3r d’ESO ha gaudit d’una sessió pràctica d’impressió 3D i han pogut descobrir algunes de les moltíssimes aplicacions que té aquesta tecnologia. Han après que el primer objecte imprès en 3D va ser un ronyó i que les aplicacions de les impressores 3D permeten fer des de cases i aparells metàl·lics fins a menjar o roba.

Aquesta sessió s’ha  fet a “El Taller”, un espai social comunitari de formació i producció que es troba al carrer del Brasil dels Merinals. S’emmarca dins del projecte de 3r, Així som, i més concretament forma part de les hores de formació del Servei comunitari que tot l’alumnat ha der fer.

A més, i per acabar, els nostres nois i noies han pogut dissenyar un clauer amb el seu nom, que s’ha imprès amb plàstic orgànic a impressores 3D.