Graduació de batxillerat’22

El dia 28 de juny, l’alumnat de 2n de batxillerat va poder celebrar el seu acte de graduació al gimnàs del centre. Després de dos cursos de restriccions sanitàries, hem tornat a la desitjada i esperada normalitat. Acompanyats de  familiars, amics i  amigues, i del professorat, vam celebrar una festa de graduació plena de petits detalls, paraules d’agraïment i molta emoció.

L’acte institucional es va iniciar quan la Carme Rodríguez, directora del centre, va dirigir unes paraules d’agraïment als alumnes i les alumnes, va recordar-nos com ha passat de ràpid el temps i com s’obren nous horitzons que portaran cap a un futur ple de possibilitats. També va explicar que una societat justa i cívica és una societat de persones justes i cíviques i que tot plegat comença en la formació.

Seguidament la coordinadora del batxillerat, la Sandra Soler, va dirigir unes paraules d’agraïment i va lliurar els alumnes un diploma, una foto i una orla de grup. Tots plegats es van fer una fotogradia i, l’acte institucional va acabar amb unes paraules de l’Ainoa Gil en representació dels alumnes.

Finalment, un cop acabat l’acte, els alumnes van poder fer-se fotografies i van gaudir d’un petit refrigeri al pati de les moreres.