Graduació 2018

El dia 25 de juny vam celebrar la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat al centre cívic Rogelio Soto

Familiars, amics i professors van acompanyar els autèntics protagonistes de l’acte, l’alumnat de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat. Després d’unes paraules d’agraïment de la directora del centre, na Gemma Morales, dirigides  als alumnes i les alumnes, va recordar-nos com ha passat de ràpid el temps i com s’obren nous horitzons que portaran cap a un futur ple de possibilitats  a l’alumnat.

Seguidament els tutors i tutores van pendre la paraula per convidar els alumnes a pujar a l’escenari i lliurar-los un diploma i una orla de grup.

L’acte institucional va finalitzar amb la projecció d’una pel·lícula realitzada per les coordinadores de cicle, na Laura Garcinuño i ja Sandra Soler, que recullien alguns moments que condensen l’estada dels alumnes a l’institut.

Després d’un pica pica, de l’intercanvi d’agraïments, de rialles, de llàgrimes… i de moltes fotografies per al record, va arribar el moment del comiat…

Moltes gràcies a tots els alumnes pels anys que ens han regalat i molta sort en el futur.

Àlbum de la graduació