Gaudim de la lectura. 1r ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha visitat la Biblioteca de Sabadell Sud, una sortida emmarcada en el programa Ciutat i escola. Els estudiants han reflexionat sobre els tipus de lectura que existeixen. També han fet un debat sobre la importància de la lectura, i han conclòs que llegir millora la comprensió lectora i l’expressió escrita.

S’ha parlat, sobretot, dels beneficis de la lectura: ens ajuda a conèixer-nos millor, ser més empàtics, tenir converses interessants amb altres persones i, fins i tot, fomenta el sentit crític.

Finalment, han escollit un llibre de lectura en català per gaudir de la lectura.

Aquesta és una activitat subvenciona pel programa “Ciutat i Escola” de l’Ajuntament de Sabadell que compta amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.