Gaudim de la lectura. 2n ESO

L’alumnat de 2n d’ESO ha visitat la Biblioteca de Sabadell Sud, una sortida organitzada per Ciutat i escola. Els estudiants han reflexionat sobre els tipus de lectura que existeix (visual i no verbal, escrita, etc.). També, han fet un debat sobre la importància de la lectura, tant per a la comprensió com per a l’escriptura.

Hem parlat, sobretot, sobre els seus beneficis: ens ajuda a conèixer-nos millor, a ser més empàtics, a tenir converses interessants amb altres persones i, fins i tot, a agilitzar el sentit crític.

Finalment, han escollit un llibre de lectura en català per fomentar el gust per la lectura.

Aquesta és una activitat subvenciona pel programa “Ciutat i Escola” de l’Ajuntament de Sabadell que compta amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.