Estades lingüístiques. 3r d’ESO

Del 5 al 7 d’octubre l’alumnat de 3r d’ESO ha estat gaudint d’unes estades lingüístiques a Planoles (Ripollès), a l’Alberg de la Vall de Ribes de la Xanascat, Pere Figuera.

L’objectiu de l’estada és la millora de les competències i habilitats comunicatives en llengua estrangera i també la cohesió dels alumnes  i el reforç de les habilitats socials. Tot això, envoltats de natura i assistits per monitors angloparlants.

El primer dia ha consistit en conèixer l’alberg, descansar del viatge i orientar-nos una mica en aquest espai que ens acollirà. A més, hem conegut els monitors i monitores i ens hem posat a practicar directament l’anglès.

El segon dia, ja una mica més ben ubicats, ens ha mostrat un entorn natural admirable i ha posat de manifest que tenim moltes ganes de passar-ho bé, d’aprendre i gaudir de totes les experiències. Els tallers d’anglès ens han motivat per seguir aprenent i el professorat que ens ha acompanyat ha mostrat el seu costat més proper i divertit. També els monitors i monitores ens estan ajudant molt a perdre la por a les llengües.

Tercer dia. Gairebé sense adonar-nos-en, ha arribat el moment de pensar en recollir, acomiadar-nos i tornar. Abans, però, hem pogut gaudir unes quantes hores més del paisatge, de l’alberg i dels nostres professors i monitors. Moltes gràcies a tots i a totes.

Arribada. Cansats però contents per les experiències viscudes arribem a la Plaça Picasso al voltant de les 17:30 hores del dimecres. Esperem poder tornar a repetir experiències com aquesta!

A l’àlbum de fotos podeu veure actualitzades totes les fotografies del viatge:

Accés a l’àlbum de fotos