Esports alternatius. Ultimate

Els dies 13 i 15 de març l’alumnat de 2n de TASOCiT van aprendre a jugar a Ultimate

Ultimate és un esport en el qual es valora l’esperit de joc: al final de cada partit es fa una valoració de l’actitud i participació de l’equip contrari. Els entrenadors del Club Ultimate de Sabadell van arribar a l’institut Ribot i Serra per ensenyar ultimate en dues sessions. Per conèixer l’esport primer van fer una presentació de les normes i seguidament l’alumnat va poder gaudir posant-ho en pràctica.

Posteriorment, el dilluns 3 d’abril, l’alumnat de 2n de TASOCiT han participat en una jornada a la platja d’Ocata, al Masnou, per practicar i conèixer el rugbi platja. Han pogut gaudir d’una classe divertida i agradable mentre preníen el el sol, dirigida per la dinamitzadora Anabel, exalumna de l’institut.

L’alumnat, a través de diversos jocs, han pogut experimentar diversos aspectes de l’esport, com  el treball en equip, la resistència que s’ha de tenir, les regles de joc i, sobretot, el contacte físic!

Per últim, i com a premi molt merscut, la jornada ha finalitzat amb el bany d’alguns valents i algunes valentes. D’aquesta manera s’ha donat per inaugurada la temporada de platja