Esmorzar al Parc Central. Premi Carnestoltes 1r cicle

L’alumnat de 1r d’ESO B i 2n d’ESO A ha celebrat el premi de Carnestoltes a la millor comparsa de 1r cicle d’ESO en forma d’esmorzar al Parc central del Vallès.

L’alumnat de 1r d’ESO B i de 2n d’ESO A va guanyar el premi a les millors comparses de Carnestoltes de 1r cicle de l’ESO. El premi consistia en un esmorzar al Parc Central del Vallès, que es va dur a terme el dia 8 de març.

Acompanyats dels tutors i tutores i dels alumnes de pràctiques d’Animació sociocultural, els guanyadors s’han dirigit molt contents al Parc Central on els esperava un suculent esmorzar consistent en entrepans, pastes, galetes i sucs.

S’ha pogut gaudir d’un menjar saludable envoltat d’un espai verd, un matí radiant, jocs i converses amb la millor companyia.

Tothom s’ho ha passat molt bé i l’objectiu de la celebració s’ha aconseguit: