Escola Bressol municipal “La Lluna”

El dimecres dia 7 de novembre de 2018, l’alumnat de 1r d’Educació Infantil, des del Mòdul 02 “Didàctica de l’Educació Infantil”, vam visitar l’Escola Bressol La Lluna, situada a Caldes de Montbui. Es tracta d’un centre que aplica metodologies pedagògiques innovadores i que és molt inspirador per al nostre cicle formatiu.

Ens va rebre molt amablement la Maite Castillo, a l’entrada de l’escola, i després ens vam dividir en dos grups per tal que la visita fos més personalitzada. Vam veure un vídeo de la història de l’escola i després vam poder gaudir de tots els espais, materials i altres aspectes pedagògics interessants. Una part del grup va estar amb la Maite , i l’altra part amb l’Estel. Finalment, ens van acomiadar amb un berenar inesperat i molt ben acollit per part de totes i tots! Moltes gràcies pel detall i per tota la visita. Vam aprendre molt i vam gaudir molt amb tot!

Us deixem unes imatges de la visita.