Entrega de diplomes TEI

El dimecres dia 6 de novembre s’ha celebrat l’acte d’entrega dels diplomes TEI al centre cívic Rogelio Soto. Aquest curs han estat convidats a venir els alumnes de 1r i 3r d’ESO i 1r de Batxillerat, ja que ells van ser tutors i tutores dels alumnes que aquest any s’inicien en la tutoria TEI.

Va obrir l’acte la directora, na Patrícia Sanz, per agrair la participació de l’alumnat de 1r i 3r en el projecte de tutoria entre iguals (TEI), recordar la importància de trobar recolzament en companys més grans i destacar el projecte com una forma d’ajudar a resoldre conflictes que millora la vida diària del centre.

Seguidament, els coordinadors del projecte d’aquest curs, la professora Estefania Font i el professor Norbert Riquelme, van presentar un grup d’alumnes de 1r de Batxillerat que van compartir la seva experiència amb el públic assistent. Tots i totes van valorar l’experiència, van encoratjar els companys a gaudir del projecte, de les activitats que es proposen i valorar el fet de conèixer companys de cursos diferents amb els que s’estableixen lligams que perduren al llarg del temps i ajuden a solucionar problemes d’una forma dialogant i afectuosa.

Els coordinadors van repartir uns diplomes de reconeixement a l’alumnat de 1r de batxillerat que van iniciar el projecte fa ja tres cursos. A continuació van demanar que pugessin a l’escenari les diferents parelles TEI d’aquest curs per fer-los entrega d’una xapa commemorativa.

L’acte va concloure amb un petit esmorzar i una bona estona de converses, salutacions i rialles.

Accés a l’àlbum de fotos