Elecció de delegats (matí)

El dia 5 d’octubre tots els alumnes del matí van participar en la jornada electoral per escollir els seus representants

Es tracta d’un esdeveniment que permet replantejar, any rere any, les funcions del delegat o delegada del curs i qui ens pot representar millor.

A més, educa per a l’exercici dels valors democràtics i què significa exercir-los.

Primer, els tutors i tutores van introduir el tema tot iniciant un torn obert de paraules per tal que l’alumnat expliqués les funcions que consideren que han d’exercir els delegats/des. Després, vam llegir els drets i deures dels delegats/des i quines han de ser les característiques d’una persona que ens representa.

Seguidament va arribar el moment de la presentació de les candidatures i la constitució de les meses. Actuaven com a secretari/a l’alumne més jove i com a president, el més gran.

El moment de la votació i de l’escrutini dels vots va anar acompanyat d’expectació i de sorpreses.

Finalment, amb els delegats/des i sotsdelegats/des elegits/des es va omplir l’acta i es va lliurar a direcció.

Delegats i delegades, gràcies per la vostra feina i dedicació.