El Riboti amb Pandora!

Els dies 19 i 25 de maig l’alumnat de 2n d’Animació Sociocultural i Turística ha estat dinamitzant diverses activitats, amb el lema Fem comunitat, destinades a adolescents d’entre 12 i 16 anys, de l’Espai Pandora, situat al barri de Torre-romeu (Sabadell).

Malgrat els obstacles que ens imposa la pandèmia, ens han ofert aquesta oportunitat amb total predisposició i ganes, per tal que el jovent de l’Espai Pandora gaudís de dues tardes d’activitats.

Els objectius generals d’aquesta intervenció són:

• Promoure el coneixement de l’entorn proper (barri Torre-romeu)
  • Fomentar les relacions interpersonals
  • Gaudir d’unes jornades de lleure saludable

Les activitats programades, executades i avaluades han estat un Geocatching, un taller d’expressió artística amb graffiti i un taller de rebosteria.

Us deixem una mostra de les activitats. Agraïm una altra vegada la col·laboració i implicació en tot moment de la Carmen (coordinadora de l’Espai), el Janó, l’Erika (exalumna del Riboti) i l’Ayad (exalumne també del Riboti). Sense vosaltres no hauria estat possible la intervenció socioeducativa amb els vostres joves; i sense els i les joves tampoc. Gràcies per participar-hi!

Accés a l’àlbum de fotos