Dual 2017

Aquest mes de març, l’alumnat de 2nB del CFGM de Perruqueria i cosmètica capil•lar ha finalitzat amb èxit el període d’estada a l’ empresa

La Formació Professional dual combina la formació al centre educatiu amb l’experiència a l’empresa amb contracte laboral.

Empreses i alumnat s’han mostrat molt satisfets amb l’experiència, i la valoració final per part d’ambdues parts ha estat molt positiva. Tant, que tots i totes les alumnes partíceps d’aquesta modalitat de formació, continuaran a l’empresa, ara ja com a treballadors integrants de la plantilla!

El proper mes de juny tindrà lloc l’acte de graduació al CAR de Sant Cugat, on hi està convidat l’alumnat, les empreses, el professorat i l’equip directiu de l’institut. D’aquesta manera es farà l’acte de clausura de la promoció dual 2015-2017.

Molt bona feina, l’ institut Ribot i Serra us felicita. Enhorabona!!!!