Coneixement d’oficis

Un curs més, un grup d’alumnes de 4t d’ESO participarà en el projecte de Coneixement d’Oficis que ofereix el Vapor Llonch de Sabadell. Una activitat en la que l’Institut participa des de fa onze anys.

El Coneixement d’Oficis és un recurs de transició entre el món escolar i el món laboral; per aquest motiu, està adreçat a un grup reduït d’alumnes que, aquest curs, finalitzen la seva etapa d’escolarització obligatòria.

Amb l’objectiu d’apropar-los a l’àmbit del treball i de facilitar la planificació del seu futur professional, els i les alumnes treballaran en diferents sessions d’orientació i set oficis diferents al llarg del curs: fleca i pastisseria, metall, automocióelectricitat, hoteleriafusteria i indústria 4.0.

Estudiar i tastar l’àmbit laboral alhora és una oportunitat per despertar vocacions professionals, provar diferents àmbits del món del treball i per animar l’alumnat seleccionat a iniciar un nou procés acadèmic un cop finalitzi l’escolarització obligatòria.

Cloenda

Àlbum de fotos d’Indústria

Àlbum de fotos de fusteria

Àlbum de fotos d’hoteleria