Coneixement d’oficis. El vídeo

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO del nostre institut va participar el passat curs 19-20 en el projecte de Coneixement d’oficis que ofereix el Vapor Llonch de Sabadell. Hi participem des de fa tretze anys!

El Coneixement d’oficis és un recurs de transició entre el món escolar i el món laboral. Està adreçat a un grup reduït d’alumnes que aquest curs finalitzen la seva etapa d’escolarització obligatòria.

Amb l’objectiu d’apropar-los a l’àmbit del treball i facilitar-los la planificació del futur professional, els i les alumnes realitzaran diferents sessions d’orientació i set oficis diversos al llarg del curs: automoció, fleca i pastisseria, metall, hostaleria, electricitat, indústria 4.0 i fusteria.

Us presentem el vídeo resum del curs passat: