Comiat d’ESO i Batxillerat

El dia 27 de juny, l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de batxillerat va poder celebrar el seu acte de comiat al gimnàs del centre. Acompanyats de familiars, amics i  amigues, i del professorat, van celebrar una festa plena de petits detalls, paraules d’agraïment i molta emoció.

L’acte institucional es va iniciar quan la Carme Rodríguez, directora del centre, va dirigir unes paraules d’agraïment a l’alumnat, i va recordar-nos com ha passat de ràpid el temps i com s’obren nous horitzons que portaran cap a un futur ple de possibilitats. També va explicar que una societat justa i cívica és una societat de persones justes i cíviques, i que tot plegat comença en la formació.

Es va començar l’acte de graduació amb l’alumnat de 2n de batxillerat. La Sandra Soler, coordinadora de batxillerat, va dirigir unes paraules d’agraïment i va lliurar el diploma, l’orla del grup i un birret a cada alumne. Tots junts van fer fotos molt emotives, que quedaran en el record de tothom.

A continuació va arribar el torn de l’alumnat de l’ESO. La coordinadora de 4t, l’Estefania Font, va presentar l’acte que es va iniciar amb una paraules entranyables de les tutores i tutor, carregades d’emoció, acompanyades de l’obsequi de l’orla del cada grup i d’un diploma, i també d’una foto de grup.

A continuació, alumnat i famílies van tenir una estona per fer-se fotos i compartir moments de complicitat.

L’acte va finalitzar amb un petit refrigeri al pati de les moreres, que va estar ple de moments de distensió, records compartits i projectes de futur.

Àlbum de fotos