Colònies de 1r i 2n d’ESO

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO gaudeix d’uns dies de colònies a Mas Cabalies. Es tracta d’un mas típic de muntanya situat en un punt elevat amb una excel·lent vista del cim del Taga i de la Serra Cavallera.

Dia 13 d’octubre

La casa està situada al municipi d’Ogassa i a 3kms del municipi de Sant Joan de les Abadesses, un indret ideal per conèixer la natura i la història del Pirineu. Prats i boscos per descobrir, ambient de muntanya, excursions, tallers de natura i activitats dirigides que estan fent gaudir d’uns dies molts especials als nostres alumnes i professorat acompanyant.

Dia 14 d’octubre

El segón dia de colònies ens ha portat des de l’alberg al poble de st Martí d’Ogassa:

Durant la tarda hem fet activitats esportives tot gaudint de la posta de sol:

Dia 15 d’octubre

Últim dia de les colònies. Aprofitem l’entorn de la casa per fer jocs cooperatius i treballar la cohesió de grup.

A les 16:30 agafem l’autocar per tornar a casa.