Carnestoltes’24 (matí)

El dia 9 de febrer, el Rei carnestoltes ha donat permís per passar-ho bé sense limitacions. La celebració aquest any ha estat planificada per la Comissió de Festes, coordinada per la Sara Vizdómine, amb la col·laboració fonamental dels tutors i tutores, professorat en general i tot alumnat del centre.

La implicació de tothom ha marcat ja una línia que s’ha de seguir perquè tan important com la pròpia festa és la programació de les activitats, la col·laboració de l’alumnat i del professorat.

Des de les 8 del matí, l’alumnat ha treballat de valent per practicar les coreografies i  practicar el ball de la desfilada.

Després de l’hora del pati, els diferents grups s’han dirigit al centre cívic Rogelio Soto per mostrar el resultat i participar en un concurs de comparses tradicional.

1r ESO
2n ESO
3r ESO

4t ESO

PFI

Perruqueria i Cosmètica Capil·lar

Integració social

1r Batxillerat

2n Batxillerat

La celebració ha estat tot un èxit. Tothom s’ho ha passat molt bé i les coreografies presentades han obligat el jurat a suar de valent per decidir els guanyadors de cada categoria de premis.