Carnestoltes 2019 (matí)

El nostre Rei carnestoltes particular ha donat permís per passar-s’ho bé sense limitacions: ha arribat el moment de ballar i desfilar disfressats.

El Rei carnestoltes és un personatge fictici carnavalesc que es converteix en el centre de les festes. Cada any retorna sota l’aparença d’un animal o d’una persona, i llegeix el pregó amb el qual s’inaugura la celebració. A nosaltres no ens ha fet falta la lectura de cap pregó.

El Rei ha donat permís per passar-s’ho bé sense limitacions: ha arribat el moment de ballar i desfilar disfressats. La celebració aquest any ha estat coordinada per la Comissió de Festes del centre i dels seus caps visibles, el professor Norbert Riquelme i la professora Marta Marco.

Aquest curs hem assistit al nostre segon carnestoltes TEI. Algunes comparses conjuntes d’alumnat de 1r i de 3r d’ESO han estat possibles per la implicació d’alumnes i la coordinació dels tutors i tutores.

La implicació de tots ha marcat ja una línia que s’ha de seguir perquè tan important com la pròpia festa és la programació de les activitats, la col·laboració de l’alumnat i dels professors i professores.

Després de disfresar-se a les aules tutoria i de practicar la seva actuació, cada grup classe va passar pel photocall, al vestíbul del centre:

Després de les fotografies grupals, cada comparsa es va dirigir al centre cívic Rogelio Soto per participar a la festa.

El jurat ha suat de valent per decidir els guanyadors de cada categoria de premis.  Uns premis que aquest curs consistien en un esmorzar per al grup d’alumnes guanyadors de 1r cicle, i per al segon cicle de l’ESO i cicles formatius, una invitació per assistir com a públic a un programa de televisió.

Comparses guanyadores

Categoria A. 1r Premi: 3rESO B Categoria A. 2n Premi: 3r ESO A i 1r ESO
Categoria B-C- 1r Premi: 4t ESO B Categoria B-C- 1r Premi: 2n Perruqueria Categoria B-C- 3r Premi: 2n TAPSD

Els vídeos de l’espectacle