Campus Ítaca

El Campus Ítaca és d’un programa socioeducatiu de la UAB destinat a estudiants de secundària, pioner a Catalunya i a la resta d’Europa.  El nostre centre participa al Campus Ítaca des del curs 2007.

El programa va adreçat a nois i noies de 15 anys que han acabat 3r d’ESO i que durant el proper curs, l’últim de l’etapa d’escolarització obligatòria, hauran d’optar entre accedir al món laboral, cursar algun mòdul professional de grau mitjà, o fer batxillerat.

Durant un parell de setmanes, a les darreries de 3r d’ESO (juny o juliol), l’alumnat fa una estada al Campus de la UAB. Durant l’estada al Campus, comparteixen universitat amb altres alumnes d’altres centres de Catalunya, tot desenvolupant una àmplia varietat d’activitats acadèmiques i culturals, de diferents branques i disciplines universitàries (biologia, filologia, matemàtiques, enginyeria, educació…).