Biblioteca del Sud, 1r d’ESO B

El dijous 14 de febrer els alumnes de 1r B vam fer una sortida a la Biblioteca del Sud, situada a menys d’un quilòmetre del nostre institut. Allà, el Jordi i la Gisela ens van mostrar les dues plantes de la biblioteca.

A baix, a la secció infantil, vam estar veient diferents còmics. A dalt, a la secció d’adults, vam estar parlant sobre novel·la juvenil. Després, vam baixar a la sala d’actes i allà ens van explicar com fer una bona recerca d’informació a internet. A partir d’ara, posarem en pràctica tots els bons consells que ens van donar.

Abans de marxar, ens van explicar el concurs Devorallibres, en el que es demana als participants llegir un mínim de sis llibres i omplir una fitxa de cadascun. Entre tots els  participants se sortegen diversos premis. Com més llibres s’hagin llegit, més probabilitats hi ha que toqui un premi.

Finalment, abans de tornar cap a l’institut, alguns alumnes vam aprofitar per endur-nos uns quants llibres de préstec.

Àlbum de fotos