25N (tarda)

Cada 25 de novembre celebrem el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones. Enguany, professorat i alumnat d’FP de la tarda hem commemorat aquesta data tan significativa per nosaltres. Ha estat una tarda molt intensa: L’alumnat ha participat en diferents tallers i dinàmiques de sensibilització organitzades pels grups de 2n TIS i 2n de TASOCT.

Després del pati hem fet l’acte central al gimnàs, on cada grup ha mostrat la seva aportació: performances, teatre, dansa, vídeos… L’acte ha estat presentat i dinamitzat pel grup de 2n de TASOCT. Per acabar l’acte, el professorat ha llegit un manifest.

Un cop més el Ribot s’implica en la lluita contra aquesta xacra social. Moltes gràcies a totes i a tots per participar-hi!

Accés a l’àlbum de fotos