20 de novembre

El 20 de novembre vam celebrar el Dia mundial dels drets dels infants. Com cada any, l’alumnat de segon de TEI va participar activament en la celebració.

EL RIBOT I SERRA AMB ELS DRETS DELS INFANTS

Durant tota la tarda es van dur a terme activitats a la Plaça Picasso. L’alumnat vetllava pel compliment dels drets dels infants recollits per la UNESCO en la declaració universal dels drets dels infants, mitjançant activitats lúdiques:

• Dret a la igualtat, sense distinció de raça, religió o nacionalitat.
  • Dret a una protecció especial que asseguri un creixement mental i social sa i lliure.
  • Dret a un nom i a una nacionalitat.
  • Dret a una alimentació, habitatge i atenció mèdica adequats.
  • Dret a una educació i atenció especials per als infants físicament o mentalment disminuits.
  • Dret a comprensió i afecte per part de les famílies i de la societat.
  • Dret a l’educació gratuïta.
  • Dret a divertir-se i a jugar.
  • Dret a atenció i ajuda preferents en cas de perill.
  • Dret a protecció contra l’abandonament i l’explotació en el treball.
  • Dret a rebre una educació que fomenti la solidaritat, l’amistat i la justícia entre tothom.

Els infants participants són els infants del barri, provinents de les escoles d’infantil i primària, majoritàriament dels Centre d’Educació Infantil i Primària Espronceda i del Sallarès i Pla.

Accés a l’àlbum de fotos