Rap de la convivència

ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL I TURÍSTICA

El dimarts 16 de maig va venir al nostre institut en Pau Llonch per fer-nos un taller de RAP. L’activitat s’emmarca en el Programa Ciutat i Escola, promogut pel Departament de Drets Civils i Ciutadania de la nostra ciutat

En Pau ens va fer reflexionar sobre temes com la discriminació, el racisme i altres formes conflictives que no faciliten gens la convivència social. Vam arribar a diferents conclusions que ens van inspirar alguns versos que vam cantar.

A 2n d’ASCiT es nota que tenim bona consciència del que ens envolta i ho volíem fer palès en aquells raps tan ben fets. Gràcies, Pau, per la teva aportació! Tot suma!!

Us deixem algunes imatges de la tarda.

AQUESTA ACTIVITAT FORMA PART DEL PROJECTE CIUTAT I ESCOLA DE L’AJUNTAMENT DE SABADELL