Lliurament a en Guillem del Premi extraordinari de batxillerat

Tal com ja vam publicar fa uns dies, en Guillem Marín i Aguilera, alumne del nostre centre entre el 2009 i enguany, va obtenir un Premi extraordinari de batxillerat. (Vegeu notícia anterior.)

El passat dimarts 29 de setembre va rebre el reconeixement de mans de la consellera en funcions del Departament d’Ensenyament, l’honorable senyora Irene Rigau i Oliver. A l’acte públic de lliurament dels premis, al Palau de Pedralbes de Barcelona, van assistir-hi els seus pares, el seu germà (alumne de 2n a l’Institut Reguissol) i la directora del centre.

02030506