Guillem Marín, Premi Extraordinari de Batxillerat pel Departament d’Ensenyament

En Guillem Marín Aguilera, alumne de l’institut entre 2009 i enguany, ha obtingut un dels 35 guardons que s’han lliurat als Premis Extraordinaris de Batxillerat 2015 i que atorga el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Uns 90.000 joves catalans cursen batxillerat cada any.

A les proves per als Premis s’hi van presentar el juny passat 733 alumnes de Catalunya, els quals havien d’acreditar una qualificació final de batxillerat igual o superior a 8,75. Les proves consten de quatre exercicis: un comentari de text literari, un comentari de text històric, qüestions en anglès i qüestions sobre una matèria de modalitat. El mínim requerit per obtenir un Premi Extraordinari de Batxillerat és de 34 punts sobre 40. Aquest guardó proporciona al premiat un reconeixement explícit al seu expedient acadèmic, l’exempció de les taxes universitàries, un curs gratuït a l’Escola Oficial d’Idiomes i una estada en un centre o un institut de recerca del nostre país.

Diaris com El 9 Nou del Vallès Oriental han publicat la notícia aquest divendres 18 de setembre.

En Guillem té un germà al nostre centre, en Marçal, que cursa 2n d’ESO.

Des d’aquí aprofitem per donar l’enhorabona pública a en Guillem.