Divendres passat vam viure una tarda plena d’emocions, records i molts somriures.
Amb una mica de retard, però amb la mateixa il·lusió, compartim algunes imatges de la graduació dels nostres alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.
Han estat anys d’aprenentatges, amistats i creixement personal. Ara s’obre davant vostre un nou camí ple d’oportunitats i nous somnis per complir.
Gràcies per formar part de la nostra comunitat educativa i per deixar la vostra empremta a l’institut.
Enhorabona, promoció 2025-2026! Estem molt orgullosos de vosaltres i us desitgem molta sort en aquesta nova etapa.
Aquí us deixem uns vídeos i fotografies d’aquell dia (📸 @lugava.foto)


4t ESO






2n BATXILLERAT


TUTOR(E)S I COORDINADORES





