III Congrés de noves espècies de primer d’ESO

L’alumnat de 1er d’ESO presenta el III Congrés de Noves Espècies al nostre centre, un projecte col·laboratiu de Biologia i Educació Visual i Plàstica amb els professors Jahel Tomàs, Francesc Escriche i Goyo Encina.

Imaginem que som un grup de científics i científiques que hem descobert una espècie nova d’ésser viu, que mai abans havia estat catalogada, i l’hem de descriure.

Per a fer-ho, els nostre alumnat ha elaborat per grups de treball uns pòsters a mà on recreen l’espècie el més exactament possible, indicant les seves característiques: regne al qual pertany, característiques de l’ésser viu, comentaris sobre la seva ecologia, com realitza les funcions vitals (nutrició, relació i reproducció), el seu nom científic i nom comú i han realitzat dibuixos detallats de les funcions vitals de l’ésser viu on reprodueixen la seva textura táctil i els seus colors.

L’alumnat ha presentat i explicat oralment la seva creació a classe on fins i tot han reproduït els seus sons i finalment ens mostren els seus descobriments científics a tota la comunitat educativa.

Us convidem a visitar els divertits descobriments dels nostres científics i científiques!