Daria Torta i Gemma Lluís, guardonades amb el Premi Manuel Sales i Ferré als millors treballs de recerca i investigació

L’Institut Ramon Berenguer IV rep dos dels guardons del Premi Manuel Sales i Ferré. El passat dissabte, 16 d’octubre de 2021, es va dur a terme l’acte de lliurament dels premis Manuel Sales i Ferré a treballs de recerca i investigació en la seva 3a edició. Al claustre de l’Ajuntament d’Ulldecona i amb restriccions d’aforament per les mesures de protecció contra la COVID19, l’acte va comptar amb la presència de les premiades, dels tutors dels TR, de les seves famílies, dels membres del jurat i del director adjunt als Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, Marià Cano.

En aquesta edició el veredicte del jurat va ser el següent:

Premi MSF de Sociologia al treball “Una motxilla plena de sentiments” de l’alumna Daria Torta Cid. El tutor de la investigació ha estat Lluís Montull.

Premi MSF Terres de l’Ebre al treball “Creació de sistemes dunars fixats amb vegetació al Delta de l’Ebre” de l’alumna Gemma Lluís Porres. La tutora de la investigació ha estat Lara Sancho.

En els seus parlaments, Daria i Gemma van exposar les idees principals dels treballs de Recerca i el seu procés d’elaboració. El director, Ricard Reverter, i l’alcaldessa, Núria Ventura, van glossar la figura de l’eminent sociòleg Sales i Ferré i van encoratjar els alumnes a seguir treballant en els seus camps d’estudi pel progrés social fonamentat en la investigació rigorosa i la recerca contínua.