2a Reunió de la Comissió d’Escoles Verdes del Baix Empordà

El passat dimecres 17 de gener va tenir lloc la 2a reunió de la comissió d’escoles verdes del Baix Empordà al nostre institut. En aquestes reunions ens trobem els coordinadors/res d’escoles verdes dels instituts que som EV: Ins Ridaura de Castell d’Aro, Vedruna de Palamós, Ins Frederic Martí, Ins La Sureda i Ins Baix Empordà, tots tres de Palafrugell, l’Ins Torroella de Montgrí i l’Ins Puig Cargol. En aquesta ocasió vam parlar de la preparació del 25 è aniversari del programa d’Escoles Verdes, vam compartir accions que fem als diferents instituts (nosaltres amb l’Ins Baix Empordà participem en el projecte jardí de papallones). També vam començar a preparar la Trobada de comitès ambientals d’aquest curs. Enguany la nostra acció serà al municipi de Torroella de Montgrí, a la ruta del vent. Allà volem fer un recull de les possibles intervencions en les construccions de pedra seca, cartells, brossa…. per tal de fer la nostra aportació a la millora de l’estat de la ruta.