Visita de Ramon Bartrina, d’Edicions Tremendes

Aquest dimarts, 6 de febrer, l’alumnat de Creació literària ha rebut la visita de Ramon Bartrina, poeta i fundador, juntament amb dos membres més, d’Edicions Tremendes, una petita editorial amb seu a Corçà que publica obres de poesia i narrativa en llengua catalana i castellana i que fa nou anys que va iniciar la seva activitat. Gràcies a la xerrada, que ha tingut lloc a la biblioteca del centre, l’alumnat ha pogut conèixer el procés editorial i els passos que cal seguir per a publicar un llibre i ha pogut gaudir de les recomanacions de llibres de l’editorial en diversos formats i per a lectors d’edats compreses entre la infantesa i l’edat adulta.

Cal dir que hem aprofitat per a adquirir alguns exemplars d’obres de l’editorial per tal que tot l’alumnat del centre en pugui gaudir a la nostra biblioteca. I, ja sabeu, si voleu llibres de qualitat, entreu a la pàgina d’Edicions Tremendes! Si entreu a la botiga en línia, no us podreu resistir a les meravelles que hi trobareu!

Estem molt agraïts i satisfets amb la visita! Moltíssimes gràcies, de tot cor!