Esquiada 2024

La setmana del 9 al 12 de gener l’alumnat de 3r d’ESO vam anar a esquiar. El primer dia vam sortir en autobús de Calonge a les 6:00 del matí  i vam arribar cap a les 10:30 a Font Romeu  i l’últim dia vam marxar a les 16:00 de Les Angles i vam arribar sobre les 20:30 a Calonge.

Vam anar a les pistes de Les Angles i Font Romeu. Va nevar un parell de dies i, tot i que vam començar amb poca neu,  les pistes estaven força nevades l’últim dia. El clima durant aquella setmana va ser molt variat: el primer dia s’estava molt bé; el segon, per mala sort, va fer molt fred i vent, el següent dia es va estar molt bé ja que nevava i no feia gaire fred i, l’últim dia, va fer molta calor.

L’hotel on vam anar a esquiar es deia Hotel Park i estava als afores de Puigcerdà. Tant l’hotel com les habitacions ens van agradar molt.

Normalment arribàvem a  l’hotel a les 17h de la tarda i, després d’estar tot el dia a les pistes,  ens fèiem una dutxa a l’habitació per després anar a sopar al restaurant de l’hotel a les 20:30h. L’esmorzar era a les 8.00 però podíem anar-hi una mica abans. Era buffet lliure, és a dir, podíem escollir el que volguéssim. Dinàvem a les 13:00h, menys l’últim dia que vam dinar a les 14:00h.

Després de sopar teníem temps lliure fins a les 23:00h que és quan havíem d’anar a les habitacions per estar dormint a les 23:30h.

A l’hotel hi havia futbolí, taula de ping pong i una taula de billar, també hi havia una zona amb sofàs per descansar. A fora hi havia un jardí amb un parc petit i unes taules on també podíem sortir i estar a la neu perquè aquells dies va nevar.

Ens van acompanyar 4 professors del centre: en Jaume Mas, la Chus Valdés, la Nines Rivas i l’Helena Sánchez.

Ells controlaven el que fèiem fora de les pistes i ens deien el que havíem de fer en el nostre dia a dia, per tenir-ho tot controlat i que ningú es despistés. Ells també esquiaven i com ja fa anys que van a esquiar tenen molta experiència i esquiaven a les millors pistes.

Va ser una experiència inoblidable!!

Alumnat de 3r d’ESO