Túnel del terror organitzat per l’alumnat de la UEC

Avui dimecres 25 d’octubre l’alumnat de la UEC ha muntat un túnel del terror per als companys de l’institut. A l’hora del pati hi han pogut entrar els nois i noies de 3r, 4t i batxillerat que ho han volgut, de fet s’han muntat llargues cues per accedir-hi.

Després del pati han anat baixant els nois i noies de 1r i 2n d’ESO en torns de mitja hora cada grup. Hi ha hagut molts crits i molta histèria com podeu veure en el vídeo adjunt. S’ha de reconèixer que els de la UEC ho han fet molt bé i s’han posat en el paper d’assassins en sèrie. L’ambientació ha estat molt ben aconseguida també gràcies als nois i noies de la SIEI que han construït la il·luminació tènue i macabra del túnel, podeu veure imatges de les làmpades que han fet. Moltes gràcies a tots i totes per fer-nos passar una bona estona!