Premis i millors resultats proves Cangur 2023

Des del departament de matemàtiques volem felicitar aquests 5 alumnes que han quedat dintre dels 5% millors resultats de tot Catalunya.

1r d’ESO : Martina Deulofeu ( posició 905 de 24263 participants ).

2n d’ESO : Aurora Gafas ( posició 108 de 22041 participants ).

3r d’ESO : Ot Ciberta ( posició 546 de 18448 participants )  i Sergi Viader ( posició 404 de 18448 participants ).

1r de Batxillerat : Jofre Ciberta ( posició 22 de 4693 participants ).

A tots 5 alumnes el departament de matemàtiques els ha obsequiat amb un petit detall. La Societat Catalana de Matemàtiques ha enviat un detall i un diploma amb una menció especial a l’Aurora Gafas i Jofre Ciberta per haver quedat dintre de l’1% millors de tot Catalunya. Felicitats a tothom !