Visita a Tunstall Televida i Sanitas Girunda

El passat dijous 23 de febrer, l’alumnat de 2on d’APD va realitzar una sortida a Girona, emmarcada pel mòdul professional de Teleassistència. Per una banda, van visitar el Servei de Teleassistència Tunstall Televida, centre refent de la província de Girona, on en Carles (cap i tècnic) i la Maria (operadora) van atendre i van explicar el funcionament del centre. A més, van poder gaudir “in situ” de com treballen els professionals del servei i fer un “simulacre” de trucada. Per altra banda, van visitar el Centre de Dia Sanitas Girunda on la Paula (directora) ens va atendre, ensenyar i explicar tot el que fa referència aquest servei. Moltes gràcies per l’oportunitat d’apropar la realitat d’aquest tipus de serveis a l’alumnat.