El passat 13 de febrer, l’alumnat de primer d’APD va visitar el centre Sirius i la residència de Mifas a Girona.
Primer van visitar el centre Sirius en el que es promou l’autonomia personal de les persones amb discapacitat física, assessorant cada usuari amb els productes de suport més adequats per a les seves necessitats.
Durant la sortida, la Gemma ens va explicar què ofereixen al centre i ens va mostrar diferents productes de suport per a la ingesta, higiene, vestir, mobilitzacions i transferències.
A més, l’alumnat va poder posar-se a la pell d’un usuari i aprendre a utilitzar les grues de bipedestació i de sostre, productes de suport necessaris per a realitzar transferències a les persones amb poca mobilitat.
Durant aquesta mateixa jornada, l’alumnat va poder visitar una residència de Mifas, una residència de portes obertes on van poder veure en directe com estava organitzada, quins treballadors formaven part de l’equip i quines característiques presenta.
Gràcies, Gemma i Marc, per fer d’aquesta visita una experiència molt interessant per l’alumnat!
![]() |
![]() |




