Premi Llegim Ciència UVic

Com cada any, els alumnes de 3r i els alumnes de biologia i física i química de 4t d’ESO han participat al Premi Llegim Ciència que organitza la UVic. Entre tots els alumnes del nostre centre, des del Departament de Ciències vàrem seleccionar dotze relats per poder participar al concurs. Aquest passat dimecres 28 de febrer va tenir lloc l’acte de lliurament de premis que comptava amb la presència de l’autor del llibre “El mon fosc. Talps” de Jordi de Manuel.

Set dels nostres alumnes varen tenir premi: cinc a 3r d’ESO i dos a 4t. Dels 19 instituts participants en la categoria de 3r, els nostres alumnes varen aconseguir el 1r i el 2n premi. Després de l’acte de lliurament de premis, vam realitzar una visita guiada per les diferents facultats de la UVic.

Felicitats a tots els participants i als guanyadors!