LearnTrack guanya el Premi PEHOC-Jordi Pujiula

Un equip del cicle formatiu de grau superior en programació de l’Institut Pla de l’Estany de Banyoles aconsegueix la primera posició catalana en els Premis PEHOC-Jordi Pujiula (modalitat Ciències Aplicades i Tecnologia) presentant l’aplicació per a mòbil LearnTrack.

El passat dissabte 28 d’octubre un grup de 5 alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, de l’Institut Pla de l’Estany de Banyoles, va quedar en primera posició de la modalitat Ciències Aplicades i Tecnologia dels Premis PEHOC-Jordi Pujiula lliurats a la Sala Torín d’Olot.

Aquest concurs està organitzat pel Patronat d’Estudis Històrics d’Olot i Comarca juntament amb l’Ajuntament d’Olot, el Consell Comarcal de la Garrotxa, la Diputació de Girona entre d’altres ajuntaments, entitats i empreses. Els premis que atorga el Patronat són els premis Salvador Reixach i Jordi Pujiula.

En l’edició d’enguany els guanyadors del Premi Jordi Pujiula en la modalitat Ciències Aplicades i Tecnologia va ser pel projecte final de cicle formatiu de grau superior d’informàtica dels alumnes de l’Institut Pla de l’Estany amb l’aplicació per a mòbil anomenada LearnTrack (@LearnTrack_).
La mateixa aplicació ja havia quedat en primera posició en el concurs de programació d’aplicacions mòbils MSchools, organitzat pel Mobile World Capital Barcelona, Generalitat de Catalunya, Ajuntament Barcelona i GSMA, a la Fira de Barcelona el passat 10 de juny.

LearnTrack és una app que permet a escoles, instituts i institucions crear fàcilment activitats geolocalitzades, amb compartició de rutes i sistema d’avaluació incorporat, que millora de forma significativa la qualitat educativa de les sortides i l’experiència dels alumnes o participants.

L’equip desenvolupador està format per els banyolins Adrià Casas, Jaume Juan, Aniol Nevado, Genís Puigdemont i Oriol Torrent.