Estada al CdA de la Vall de Boí

Els alumnes de biologia de 1r de batxillerat han portat a terme una estada de tres dies al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí.

En aquesta estada han pogut comprovar com es el treball de camp d’un biòleg fent diverses activitats: estudiant la biomassa i producció d’un bosc de pi roig i fent un estudi hidrobiològic del riu Noguera de Tor, a partir de mostres recollides pels propis alumnes. En la seva visita al Parc Nacional d’Aigüestortes, varen aprendre a identificar les principals espècies arbòries i arbustives d’alta muntanya i també conèixer els animals que hi viuen a partir  de l’anàlisi de rastres i restes (petjades, femtes, restes d’alimentació…).

A més a més, varen aprofitar l’estada per visitar algunes de les esglésies romàniques de la Vall de Boí, com la de Santa Maria de Taüll.