15a edició del concurs literari FICCIONS

Dimarts 23 de maig es va fer el lliurament de premis d’aquest concurs d’escriptura per a alumnes de 3r d’ESO a 2n de Batxillerat al Caixa Fòrum de Barcelona.

Enguany aquest concurs ha tingut 5341 participants, l’any amb més participació; més de 800 històries, 241 instituts, un 19% més que els altres anys i de tots els territoris de parla catalana: el Principat, les Illes Balears, el País valencià, la Catalunya nord, Andorra i Aragó.

En aquests 15 anys, aquest concurs ha tingut més de 40.000 participants. Les diferents personalitats que van presentar l’acte van remarcar i van insistir en l’elevat nivell de la qualitat dels textos tramesos.

Les nostres alumnes, l’Abril Riera de 3r C i la Vinyet Riera de 3r D; i el grup format per l’Orson Ereza de 3r B, i en Mohamed El Bazi i l’Adrià Navarro de 3r D han estat “finalistes d’honor” d’aquest concurs literari Ficcions, organitzat per l’AMIC (Associació de mitjans d’informació i comunicació). L’Abril i la Vinyet van continuar el començament d’El que penso (sobre tot) d’en J. Sierra i Fabra; i el grup format per l’Orson, en Moha i l’Adrià va continuar Terres mortes de la N. Bendicho. Si voleu llegir els seus textos, només heu de clicar aquests enllaços:

Orson, Moha i Adrià

Vinyet