XERRADA D’ARTURO PADILLA

Aquest dimecres 30 de maig vam tenir el plaer de tornar a rebre la visita de l’escriptor Arturo Padilla, l’autor del llibre “Nadar o morir”, que han llegit els alumnes de 2n d’ESO.

La xerrada va començar amb les reflexions del propi autor, tot seguit els alumnes li van fer preguntes sobre el llibre i altres curiositats que volien resoldre. A continuació, entre tots vam fer un Kahoot que ens havia preparat en Marc i l’Scarlet va presentar un joc de taula que va fer sobre el llibre. Per acabar, el professorat de llengües va voler obsequiar la visita de l’escriptor amb un detall perquè tingui un record nostre.

Ha estat molt amable i simpàtic! A reveure, Arturo!!!

Aquí teniu un vídeo de la xerrada i un recull d’imatges.