VISITEM BARCELONA I GIRONA!

La setmana passada vam rebre al nostre institut els alumnes de Komotini, Grècia, participants del projecte Ecoplanting juntament amb els nostres alumnes de l’Aula Oberta.

A banda de les activitats acadèmiques corresponents, amb intercanvi de coneixements relatius a la plantació ecològica i tècniques audiovisuals, tots ells van poder gaudir de la visita a les nostres ciutats més icòniques: Barcelona i Girona.

A Barcelona, la primera parada fou la Sagrada Família. Allà, els alumnes varen poder observar la majestuositat d’aquesta basílica. Seguidament, van visitar el museu del Camp Nou. Aquesta visita, expressament sol·licitada pels alumnes grecs més incondicionals, els va permetre trepitjar la mateixa gespa que els seus ídols i ocupar les butaques de l’espectacular estadi després d’un recorregut històric per les conquestes del club.

A continuació, passejada pel Passeig de Gràcia gaudint d’edificis com La Pedrera o la Casa Batlló, fins arribar a Plaça Catalunya, on van poder gaudir de temps lliure per dinar i fer una mica de “shopping” i de tornada a l’autobús, passeig pel Barri Gòtic.

Al dia següent, camí cap a Girona! I, com en som d’afortunats, en temps de flors! Van poder gaudir de la Catedral, el Call jueu, les cases de l’Onyar,… Tot decorat amb espectacles florals! Aquí, els alumnes grecs van prendre fotografies d’infart que entraran a formar part d’un concurs on els alumnes de 3r i 4t escolliran aquella que més els agradi.

És el nostre desig que els alumnes i professors grecs gaudissin tant com nosaltres de la seva estada. Fins aviat!