VISITEM ALSDORF, AQUISGRÀ I COLÒNIA

Continuant per les terres alemanyes, dijous al matí els nostres alumnes erasmus han visitat l’antiga mina de carbó situada a Alsdorf, on han après com era la vida allí, i també com funcionen les energies fòssils i renovables al museu Energeticon, instal·lat a la mina. A continuació, han realitzat un taller on han creat un molí de vent amb materials reciclats i han explicat els avantatges i inconvenient de l’energia eòlica.

A la tarda, han visitat la ciutat d’Aquisgrà, on han conegut de prop llocs emblemàtics com el Pontor o la catedral. A cada punt visitat, han gravat un vídeo on han explicat la importància de l’indret.

Ja divendres, han anat a la ciutat de Colònia, on han visitat la catedral, han pujat a una de les torres des d’on han pogut gaudir d’una panoràmica preciosa, també han visitat el museu Ludwig d’art modern. Finalment, a la tarda, els alumnes s’han acomiadat dels amics alemanys amb qui segurament continuaran mantenint el contacte mitjançant les xarxes socials.