SETMANA DE LA CIÈNCIA

Relació de les activitats que programem des del Departament de Ciències dins el marc que anomenem Setmana de la Ciència 2018.

XERRADES-TALLERS

• La compra sostenible. (Agència de Residus de Catalunya) per 1r d’ESO. Dia 15/11 de les 10.00 a les 13.30. Lloc: Aules de 1r.
  • La ciutat sostenible. (Consorci per al tractament de Residus Sòlids Urbans del Maresme) per 2n d’ESO. Dia 7/11 de les 9.30 a les 14.30. Lloc: Biblioteca.
  • Vocacions tecnològiques (Patronat Politècnica Universitat de Girona). Dia 12/11 de les 11.30 a les 14.30. Lloc: Aules de 3r.
  • Conec un artista:  David Baró –mentalista- (FlipArt: Diputació de Barcelona) per 4t d’ESO. Dia 16/11 de les 11.30 a les 13.30. Lloc: Gimnàs.
  • Generació d’idees i Jo, emprenedor/a. (Consell Comarcal del Maresme. Promoció econòmica – Maresme Servei d’emprenedoria) per Optativa d’Economia. Dies 26 i 30 /11 de les 8.00 a les 10.00. Lloc: Aula optativa.

SORTIDES

• La Muntanya de Sal de Cardona. Visita a la Muntanya de Sal i taller de 5 experiments amb sal. 1r d’ESO.  Dia: 13/11.
  • Centre Integral de Valorització de Residus del Maresme (CIVRM). Visita a la planta, aula ambiental, esfera verda, simulador 4D. 2n d’ESO. Dia 15/11.
  • Parc d’atraccions del Tibidabo. Taller d’engranatges3r d’ESO i Aula Oberta. Dia 14/11.

CONCURSOS

• 1r Concurs CARTELLS SETMANA DE LA CIÈNCIA. Obert als alumnes de l’optativa de 3r d’ESO.
  • XIII Concurs de FOTOGRAFIA MATEMÀTICA I BIOIMATGE. Obert a tots els alumnes, professors i personal PAS del centre, repartits en 3 categories.
  • VII CONCURS VÍDEOS de CIÈNCIA.  ULL DE LA CIÈNCIA. Obert a tots els alumnes del centre repartits en dues categories.
  • IV CONCURS: SÓC UN BON RECICLADOR. Obert a tots els alumnes de 1r d’ESO.