SEGUIM TRADICIONS: LA SORTIDA DE TUTORIA

El passat dimecres 31 d’octubre es va realitzar la sortida de Tutoria, en la qual, des de fa molt de temps, alumnat i professorat fem una caminada fins a la platja del far de Calella. A més a més, amb motiu de la participació a la Marató de TV3, l’alumnat de l’Aula Oberta va coure i va vendre castanyes; les vam poder tastar un cop tothom va haver arribat.

Ja esmorzats, mentre l’alumnat de 2n i de 4t va participar en diferents tallers, com ara vòlei platja, pintura, jocs tradicionals, ball, escacs, etc., l’alumnat de 1r i de 3r va fer la primera trobada del Projecte TEI (Tutoria Entre Iguals), per tal de conèixer-se tutors i tutorands. Per sort, ens va acompanyar un sol esplèndid, i l’endemà va ser dia festiu i vam poder descansar!

Clica a la imatge per a veure l’àlbum fotogràfic.