SEGONA FASE DEL FEM MATES I EL +MATES

El dissabte dia 22 d’abril un grup d’alumnes del nostre centre es van enfrontar al repte que els van proposar les diferents associacions de professors de matemàtiques que formen el FEEMCAT. L’esdeveniment es va dur a terme a l’Institut Domènec Perramon, que es troba al Paratge Torrent d’en Terra d’Arenys de Munt, organitzat concretament per l’associació APaMMs i que corresponia a la segona fase del Fem Matemàtiques i el +MATES 2023.

Els alumnes han estat acompanyats pels professors Christian Caballero, amb els alumnes de 3r i Anna Puig amb els alumnes de 1r. Loli Pla en qualitat de Cap de Departament.

Els alumnes que van participar van ser: Mario Mielgo Rebollo,   Jan Pallicer Argés,   Salomé Rojas Vargas i Nora Pineda Terrón de 1r d’ESO;  Sandra Cid Velasco, Roc Folgado Pimas, Isaac Esteve Pla i Layla Cesareo Rivera  de 3r d’ESO.

Aquesta jornada rep alumnat de tota Catalunya distribuïts en diferents associacions i és una oportunitat per a conèixer gent nova i treballar les matemàtiques d’una manera lúdica i competencial. A les 9 del matí es va fer la rebuda dels participants i seguidament es van fer les proves individuals del Fem matemàtiques i les de grup del +MATES.

Cap a les 11, després d’unes coques de sucre boníssimes i una beguda de xocolata, va tenir lloc la gimcana matemàtica. Segons la puntuació de les proves, els grups tenien diverses proves relacionades amb la geometria i la lògica matemàtica.

Finalment, a l’entrega de premis, una de les nostres alumnes, la Layla Cesareo, va aconseguir un premi en la categoria de gimcana matemàtica. Moltes felicitats! Aquest any no hi ha hagut cap participant del centre classificat de les proves individuals per a participar en la 3a fase, que tindrà lloc el mes de maig al Cosmocaixa. No obstant això, s’ha fet molt bona feina i donem l’enhorabona a tots els participants i molta sort per als classificats!