PROVES DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES 4t ESO

Els propers 13 i 14 de febrer, els alumnes de 4t ESO realitzaran una prova d’avaluació externa de les competències adquirides en els àmbits de les llengües (catalana, castellana i anglesa), les matemàtiques i de l’àmbit cientificotecnològic.

Aquesta prova es fa a nivell de tot Catalunya i té com a objectiu mesurar si l’alumnat és capaç d’aplicar els coneixements, les habilitats i les actituds que ha adquirit per resoldre problemes o situacions semblants als que haurà d’afrontar en la seva vida quotidiana, tant si continua estudiant com si s’integra en el món laboral.

Les proves es realitzaran al centre i es passaran a partir de les 9 h del matí.

L’horari d’assistència al centre serà el de les proves.

El calendari és el següent:

Dimecres 13 de febrer

9 a 10.15 h Llengua anglesa
10.15 a 11.30 h Cientificotecnològica
11.30 a 12.00 h Descans
Dijous 14 de febrer 9 a 10 h Llengua catalana
10 a 11 h Matemàtiques
11 a 11.30 h Descans
11.30 a 12.30 h Llengua castellana

És molt important l’assistència donada la rellevància i importància que tenen aquestes proves.