Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA)

Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu

El nostre centre ha presentat un projecte dins d’aquesta convocatòria, i ha estat dotat amb un import de 520 euros per finançar un programa adreçat a alumnes en situació econòmica desfavorida, així com per a alumnes que requereixen unes necessitats educatives específiques.

El projecte presentat, anomenat INS PINEDA MEDIA, ha organitzat unes activitats formatives i lúdiques en l’àmbit de la comunicació audiovisual.

Aquestes sessions s’impartiran en horari extraescolar, tot i que en aquests moments, i degut a la situació de pandèmia, no ens ha estat possible determinar el calendari de les activitats.

Pel que fa a l’alumnat participant, des del centre ja s’han determinat els criteris de selecció.

Us mantindrem informats quan s’iniciï el programa.

Podeu clicar la imatge per veure el recull fotogràfic.