PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULA PER A L’ESO CURS 2020-2021

Degut a la pandèmia del coronavirus (COVID-19) el procés de preinscripció i matrícula d’enguany s’ha vist alterat reduint al màxim els tràmits presencials i substituint-los per actuacions telemàtiques. Quan això no sigui possible caldrà prendre  les mesures preventives necessàries, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries, per garantir la salut de les persones.

CALENDARI

Període de preinscripció de l’ESO:
  • del 13 al 22 de maig (preinscripció telemàtica)
  • del 19 al 22 de maig (preinscripció presencial amb cita prèvia) de 9 a 13 hores a les dependències del centre
Període de matrícula de l’ESO:
  • del 13 al 17 de juliol

COM FER LA PREINSCRIPCIÓ?

Per via telemàtica: del 13 al 22 de maig
  • Omplir la sol·licitud via telemàtica del 13 al 22 de maig. Pots accedir a la sol·licitud, clicant aquí i seleccionar l’opció PER INTERNET i realitzar els processos que s’indiquen.

El codi del nostre centre és el 08065366.

• Enviar la següent   documentació al correu electrònic del centre secretaria@inspineda.com :
    • Resguard de la sol·licitud.
    • Documentació escanejada o fotografiada.
    • La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del resguard de la sol·licitud telemàtica i la documentació necesssària, escanejada o fotografiada a: secretaria@inspineda.com
  • Rebreu un correu de confirmació del centre com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.
Presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 9 a 13 hores

Per les famílies que us és impossible fer la inscripció telemàtica, podeu fer el tràmit presencialment trucant a la secretaria del centre demanant cita prèvia. Horari d’atenció telefònica: de 9 a 13 hores, de dilluns a divendres Telèfon: 631.409.777

En el cas de fer la preinscripció presencialment us fem les següents consideracions:

• Les gestions les ha de realitzar una sola persona, preferiblement.
  • No han de venir persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, es pot autoritzar per escrit a una altra persona.
  • Cal portar tota la documentació, i si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
  • Recomanem portar mascareta i guants.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA PREINSCRIPCIÓ

• Imprès de la sol·licitud de preinscripció
  • Documentació obligatòria:

Una còpia de la documentació escanejada o fotografiada següent:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
      • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
      • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
      • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat (només si s’al·leguen): Cliqueu aquest ENLLAÇ

OFERTA DE PLACES ESCOLARS PER AL CURS 2020-2021. EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

CONSULTA DE RESULTATS

Podeu consultar els resultats des d’aquesta pàgina; per fer-ho es necessita:

• El codi de la sol·licitud. Quan es pugui fer la consulta rebreu un missatge amb aquest codi a l’adreça electrònica que s’ha indicat a la sol·licitud (si no rebeu el missatge, mireu el correu brossa).
  • El número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor o tutora que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes.
  • La publicació de les llistes de baremació es faran al web del centre, es garantirà l’anonimat.

NORMATIVA

• Resolució EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021 (DOGC núm. 8078, de 5.3.2020)
  • Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d‘admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics (Portal Jurídic – text consolidat).

ENLLAÇOS D’INTERÈS

• Pàgina web del Departament d’Educació
  • Accés a Estudiar a Catalunya.
  • Sistema educatiu català.
  • Accés a la informació bàsica sobre la preinscripció als estudis de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (ESO) en altres idiomes
  • Servei d’orientació: Del 18 de maig al 29 de maig hi haurà un servei gratuït d’atenció telefònica (telèfon 900.929.299, de 10 a 13 hores i de 15 a 18 hores), en què un equip d’orientadors professionals, de forma voluntària, atendran els alumnes de 4t d’ESO i/o les seves famílies, dels centres públics i concertats, per acompanyar-los en la tria dels estudis.