Novetats: Publicació llistes alumnes assignats, preinsicrits i llista d’espera i l’oferta definitiva
Podeu consultar les diferets llistes clicant a sobre de cadascuna d’elles
Oferta definitiva batxillerat 07.07.21
Podeu consultar el barem definitiu un cop resoltes les reclamacions clican aquí
Podeu consultar l’accés a l’oferta inicial de places clicant aquí
Degut a la pandèmia del coronavirus (COVID-19) el procés de preinscripció i matrícula d’enguany s’ha vist alterat reduint al màxim els tràmits presencials i substituint-los per actuacions telemàtiques.
L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Pineda de Mar ja té la plaça reservada i no ha de fer la preinscripció.
Portes obertes
El proper dia 3 de maig es realitzarà una sessió informativa virtual d’orientació als estudis postobligatoris per les famílies de 4t d’ESO del centre i la jornada de portes obertes virtuals dels estudis de Baxitllerat que s’imparteixen al centre. Les dues reunions estan obertes a tothom. Per participar-hi és imprescindible demanar accés clicant aquí
Informació sobre els tràmits de preinscripció i matrícula
Podeu consultar la pàgina web del Departament d’Ensenyament per conèxier a fons tots els tràmits de la preinscripció i matrícula del Batxillerat clicant al següent enllaç:
https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/inici
Calendari
Preinscripció:
- De l’11 al 17 de maig de 2021: presentació de sol·licituds.
- 8 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.
- Del 9 al 15 de juny de 2021: presentació de reclamacions.
- 18 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
- 18 de juny de 2021: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.
- 23 de juny de 2021: llista ordenada.
- 7 de juliol de 2021: oferta final de places escolars.
- 9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.
Matrícula
- Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària
- Del 7 al 10 de setembre de 2021: matriculació extraordinària
Com fer la preinscripció?
La preinscripció de batxillerat es pot fer en format electrònic si la persona que fa el tràmit té una eina d’identificació digital, o en suport informàtic si no en disposa. Les dues opcions es poden fer dins el mateix web de preinscripció.
Per accedir-hi i obtenir més informació, cliqueu aquí
El codi del nostre centre és 08065366
Què necessito per fer la preinscripció?
- Ordinador, tauleta o telèfon mòbil amb connexió a Internet. Et caldrà un dispositiu electrònic amb connexió a Internet perquè aquest any la preinscripció es fa del tot en línia.
- Eina d’identificació digital. La persona que faci el tràmit en format electrònic cal que tingui una eina d’identificació digital com el DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l’idCAT Mòbil. Si no es té aquesta eina es pot presentar la sol·licitud en format informàtic.
- Codi identificador de l’alumne o l’alumna, RALC. Quan les sol·licituds de preinscripció es fan electrònicament cal tenir preparat el codi identificador de l’alumne o l’alumna. Aquest codi es pot consultar en aquest mateix web, en l’apartat Consulta de l’identificador de l’alumne. Per fer la consulta i obtenir el número d’identificador, el pare, la mare o el tutor o la tutora legal que faci el tràmit s’ha d’autenticar electrònicament. El portal sol·licita la data de naixement de l’alumne i, un cop validada, mostra la informació en pantalla. És important verificar també que tota la informació que hi apareix és correcta. En cas contrari, cal sol·licitar una rectificació de les dades.
- Documentació identificativa. És necessària quan l’alumne no té el codi identificador o si la sol·licitud es fa en suport informàtic. El llibre de família i DNI del pare, la mare o el tutor o tutora que fa la gestió si l’alumne és menor. Si és el cas, el passaport o document d’identitat d’un país membre de la Unió Europea. Si l’alumne és major de 18 només cal presentar el seu DNI. Cal escanejar o fotografiar aquesta documentació i adjuntar-la.
- Documentació de criteris de prioritat. En general, només cal adjuntar la documentació acreditativa escanejada o fotografiada si n’ha pogut obtenir o verificar la informació a través de la consulta automàtica. Tanmateix, hi ha casos en que sempre cal adjuntar la documentació acreditativa:
- El contracte laboral, certificat d’empresa o document de l’Agència Tributària per justificar la proximitat del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o tutora al centre escollit en primer lloc.
- L’acreditació de la renda garantida de ciutadania.
- L’acreditació de la discapacitat quan s’hagi obtingut en una altra comunitat autònoma.
- El carnet de família nombrosa o monoparental quan s’hagi obtingut en una altra comunitat autònoma.
- Documentació acreditativa de l’expedient acadèmic.
Si es tracta d’alumnes que han finalitzat l’ESO a partir del curs 2017-2018 o estan cursant quart d’ESO actualment, no cal presentar cap acreditació perquè s’obté automàticament del Departament d’Educació. En la resta de casos cal presentar:- Si es tracta d’estudis antics, cal anar a la pàgina 27 del llibre d’escolaritat d’ensenyament bàsic on apareix la qualificació mitjana de l’etapa en forma numèrica.
- Si es tracta d’estudis estrangers homologats es necessita la qualificació mitjana que apareix a la credencial d’homologació. Si no hi apareix, es pot demanar el càlcul a la Direcció General d’Atenció a la Família i a la Comunitat Educativa. Si no s’obté per qualsevol motiu, es considera que la puntuació és un 5.
- Si es tracta d’estudis estrangers que encara s’estan cursant en el moment de preinscripció, es pot presentar una declaració responsable seguint el model que trobareu en aquest mateix web. En aquest cas la puntuació es considera que és un 5.
OFERTA DE PLACES ESCOLARS PER AL CURS 2021-2022. BATXILLERAT
Podeu consultar l’accés a l’oferta inicial de places clicant aquí
Consulta de resultats
Podeu consultar els resultats en aquesta pàgina. Per fer-ho es necessita:
- El codi de la sol·licitud. Quan es pugui fer la consulta rebreu un missatge amb aquest codi a l’adreça electrònica que s’ha indicat a la sol·licitud (si no rebeu el missatge, mireu el correu brossa).
- El número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor o tutora que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes.
- La publicació de les llistes de baremació es farà al web del centre, es garantirà l’anonimat.
NORMATIVA
- RESOLUCIÓ EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021. (DOGC núm. 8078 publicat el 05/03/2020).
- DECRET 10/2012, de 31 de gener, de modificació del Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics. (DOGC núm. 6058 publicat el 02/02/2012).
- DECRET 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics.(DOGC núm. 4852 publicat el 29/03/2007).